سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حرف دل

قحطی عشق یکشنبه 87/11/6 ساعت 3:7 عصر

قحطی عشق

گل می دهد دوباره غزل در هوای تو

دارد بهار می چکد از چشمهای تو

گل می دهد دوباره در این قحط سال عشق

احساس شاعرانه من از صدای تو

از هر که دیده ام به خدا مهربانتری

دریا! دلم گرفته در اینجا برای تو

در کوچه های خلوت شعرم قدم بزن

بگذار تا نفس بکشم در هوای تو

امشب به احترام تو این شعر ساده را

آماده کرده ام که بریزم به پای تو

وقتی تو می رسی نفسم تازه می شود

احساس کرده ام شده ام مبتلای تو

شب با هزار دلهره خوابم نمی برد

وقتی دریغ می شود از من صدای تو

درا ببند، حوصله کن، ها، غریبه نیست

از راه دور آمده این آشنای تو



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده توسط: دختر جنگل


    خانه
    مدیریت
    پست الکترونیک
    شناسنامه
     RSS 
     Atom 



    :: کل بازدیدها ::
    35664


    :: بازدیدهای امروز ::
    4


    :: بازدیدهای دیروز ::
    4



    :: درباره من ::

    حرف دل

    دختر جنگل
    این وبلاگ حرف دل من است.

    :: لینک به وبلاگ ::

    حرف دل


    :: پیوندهای روزانه::

    تمیشه [67]
    سکوت [61]
    راه زندگی [66]
    [آرشیو(3)]


    :: آرشیو ::

    بهمن 1387
    دی 1387
    آذر 1387


    :: خبرنامه ::

     

    :: موسیقی وبلاگ::


    جدیدترین قالب وبلاگ


    خدمات وبلاگ نویسان جوان

    یــــاهـو