سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حرف دل

غریبه یکشنبه 87/11/6 ساعت 3:7 عصر

غریبه

در صفحه های هستی گلواژه ای غریبم

هر چند در جنونم لیک عاشقی نجیبم

از درد خستهء دل آرامشی ندید

از جرعه ای محبت محروم بی نصیبم

در قلب پاک جنگل آهوی بی پناهم

در دادگاه هستی مجنون بی گناهم

در خلوت درونم بغضی غریب دارم

نجوا کنم شب و روز با کاغذ سیاهم

در کوچه های قلبم یک خانه آشنا نیست

هر چند قلب پاکش از قلب من جدا نیست

در ساحل خیالم از غصه می شوم پاک

انگار موج دریا چون سایه با وفا نیست

با عشق آشنایم از غصه ها فراری

در آسمان یادت چون ابرها بهاری

رویم شود پریشان قلبم چو بید لرزان

وقتی که می نویسم یک خط یادگاری



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده توسط: دختر جنگل


    خانه
    مدیریت
    پست الکترونیک
    شناسنامه
     RSS 
     Atom 



    :: کل بازدیدها ::
    35646


    :: بازدیدهای امروز ::
    3


    :: بازدیدهای دیروز ::
    3



    :: درباره من ::

    حرف دل

    دختر جنگل
    این وبلاگ حرف دل من است.

    :: لینک به وبلاگ ::

    حرف دل


    :: پیوندهای روزانه::

    تمیشه [67]
    سکوت [61]
    راه زندگی [66]
    [آرشیو(3)]


    :: آرشیو ::

    بهمن 1387
    دی 1387
    آذر 1387


    :: خبرنامه ::

     

    :: موسیقی وبلاگ::


    جدیدترین قالب وبلاگ


    خدمات وبلاگ نویسان جوان

    یــــاهـو