سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حرف دل

ای..................... شنبه 87/11/5 ساعت 1:43 صبح

ای تو جاری توی رگهام صدای پای نفسهام

ای که بوی تو رو داره لحظه های خواب و رویام

فرصت بودن با تو اگه حتی یک نفس بود

برای باور بودن همه چیز و همه کس بود

کوچ عاشقانه تو، لحظه شکستن من

خلوت شبانه من تا همیشه از تو روشن

از غم نبودن تو گریه کردم تو ندیدی

هق هق تلخ صدامو تو نبودی، نشنیدی...



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده توسط: دختر جنگل


    خانه
    مدیریت
    پست الکترونیک
    شناسنامه
     RSS 
     Atom 



    :: کل بازدیدها ::
    35648


    :: بازدیدهای امروز ::
    1


    :: بازدیدهای دیروز ::
    4



    :: درباره من ::

    حرف دل

    دختر جنگل
    این وبلاگ حرف دل من است.

    :: لینک به وبلاگ ::

    حرف دل


    :: پیوندهای روزانه::

    تمیشه [67]
    سکوت [61]
    راه زندگی [66]
    [آرشیو(3)]


    :: آرشیو ::

    بهمن 1387
    دی 1387
    آذر 1387


    :: خبرنامه ::

     

    :: موسیقی وبلاگ::


    جدیدترین قالب وبلاگ


    خدمات وبلاگ نویسان جوان

    یــــاهـو